Странице

Nova saznanja i usavršavanja

Poštovani,

obzirom da držim radionice za izradu unikatnog nakita, i sama volim da učim i istražujem., imam stalnu potrebu da saznajem nešto novo.
Iskustvo koje sam stekla u radionici "MajdanArt" u zlatari Majdanpek je neverovatno i ne može se opisati, već doživeti. Bitnu rečenicu koju je Zoran Mitrović, predsednik Udruženja MajdanArt rekao kada smo došli u Majdanpek: "Sve što do sada znate, zaboravite!".
U tom trenutnku nisam baš razumela šta će to da nas snadje, ali predpostavila sam da nas čeka "more" informacija, koje će mi preokrenuti sve. I tako je bilo. To zna svako ko ulaže u sebe i nova saznanja.
E,....onda se desilo to, da sam poželela još novih saznanja. Ima puno toga što bih još volela naučiti o nekim starim zaboravljenim tehnikama. Zato sam se opredelila za "cizeliranje" bakra i srebra u cilju usavršavanja svog daljeg rada. Mnogi ljudi su me upućivali Vasilija Perevalova, vajara iz Niša, za koga su rekli da je jedan od retkih koji se bavi cizeliranjem tako uspešno i profesionalno i iza kog stoji puno iskustva i rada. Pošto je on otac moje kolegenice prof. Tatjane Perevalov, koja je isto tako uspešna u svetu tekstilnog dizajna i mode, lako je bilo stupiti u kontakt sa njim.

Inače, cizeliranje i iskucavanje je stara tehnika koja se izvodi na srebru, bakru, mesingu u negativu i kasnije doradjuje u pozitivu. Pravi se posebna preparatura koja se zaliva smolom i na to se stavi parče srebra ili bakra i iskucava se specijalnim alatima.

Genijalni radovi vajara Vasilija Perevalova:

(Rektorski lanac) (zodijak)

Ove nedelje krećem sa radom i jako sam uzbudjena :) jer neznam šta da očekujem, samo ću se prepustiti i učiti od jednog genijalca kao što je Vasilije Perevalov.
Biće ovo dug put učenja ali biće mi zadovoljstvo!
Ovim putem zahvaljujem mojoj dragoj kolegenici Tanji i njenom ocu koji prihvatio da me poduči jednoj jako staroj i zaboravljenoj tehnici.
Kada se sve završi, napraviću jedan podugački izveštaj sa fotografijama.

Pozdrav,
Mara :)

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar