Странице

Od ideje do realizacije - I deo

Poštovani prijatelji,

planiram već dugo da objavim deo mojih skica koje stalno radim u hodu. U trenutku inspiracije žvrljam u svesci, planiram sve dok se ne ostvari. Kao i svaki umetnik koji ne radi kao mašina već po svom osećaju dolazi do manjih promena pri izradi svog dela. Tako i ja radim. Ponekad malo odstupim od probitne ideje i rodi mi se neka nadogradnja ili kako bih rekla "KREATIVNI FLASH".


Za početak sam izdvojila samo par mojih žvrljotina i uporedila sa realnim, da shvatite kakav je to put do realizacije. Takođe ono što je bitno a na šta uvek skrećem pažnju, da se moje radionice nakita koje držim u mnogome razlikuju od ostalih jer insistiram da se realizuju sopstvene ideje prema skici kao što je u mnogim mojim primerima sa radionica. Zato oni koji nemaju hrabrosti neka ne pokušavaju.



Za sada toliko,
Mara :)

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar