Странице

Odrzana radionica oblikovanja i dizajna nakita NIVO I-Novi Sad 10-11.03.2012

Radionica oblikovanja nakita Nivo I u Novom Sadu, protekla je fenomenalno. Kao prvo, sam dolazak u Novi Sad je za mene bio inzvaredan. Jako mi je zao sto ranije nikada nisam imala prilike da ga posetim, obidjoh pola Evrope a sopstvenu zemlju ne. Sada sam gotovo sigurna da cu ponovo doci, vec uskoro.

Ekipa koja se okupila na radionici je bila divna. Katarina, Aleksandra, Olga i Roma, braca rusi :)
Na radionici se pricalo na srpsko-ruskom jeziku. Mislim da je to svima koristilo. Katarini i meni da naucimo nesto novo, Aleksandri da pomogne u poslu u a Olgi i Romi da usavrse nas jezik. Dvostruka radionica.
Atmosfera je bila jako smirena i kreativna, sto je urodilo plodom, kao sto se vidi na ovim fotografijama.
Katarina nam je bila najmladja, inace srednjoskolka, kao moji djaci. Bila je puna elana i ideja, da joj je dva dana bilo malo. Mogla bi biti primer mnogim djacima!
Aleksandra se prvi put susrela sa zicom i izradom nakita ali jako vesto se snasla u tome. Uz moju pomoc izradila je divne komade nakita. Bice tu jos puno radova, vidim ja...
Olga, mlada i kreativna zena koja nam dolazi cak iz Rusije, tacnije iz Budve gde trenutno zivi. Pokazala je veliko interesovanje i spretnost u radu. Takodje mislim da je za nju i dva dana malo, radila bi po celu noc :)
I za kraj, jedini muskarac na radionici Roma, takodej rus. Uradio je par komada nakita ali ubedljivo, najefektniji komad je upravo ova narukvica dole sa rimskim ornamentima.

U toku radionice dosta smo pricali o umetnosti i nakitu, i najcudnija stvar je bila ta da Olga je medju prvima u Crnoj Gori koja se malo ozbiljnije bavi unikatima i stalno izlaze. Pri tom izradjuje unikate i suvenire za Crnu Goru. :))) BRAVO Olga, pa dici ces celu Crnu Goru na noge, svojom energijom i marljivoscu.
Sve u svemu, bilo mi je veliko zadovoljstvo biti u Novom Sadu i raditi sa ovakvim zanimljivom ljudima.
Hvala svima i hvala Victorii na gostoprimstvu!











MA.RA

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar