Странице

Novi alati i materijali!

Napokon je stigao novi alat! Došlo je vreme da dopunim moju radionicu :) 
Moj odlazak za Sloveniju bio je veoma uzbudljiv, koliko zbog radionica, toliko zbog paketa koji je stigao za mene. Paket tezak 40kg, pun mašina i sitnog alata. 
Na moju veliku sreću sve je doputovalo iz Nemačke u komadu. Moja drugarica Milica, je već bila poručila, i sve me je čekalo tamo. Hvala Milice! 
Kao prvo, bitna stvar koja će zameniti staru mašinu je mikro motor-viseći. Ta precizna sprava koja je neophodna za kvalitetan rad.
Druga mašina je za poliranje, i postizanje visokog sjaja kod nakita. Profesionalno nema sta!
Treća sprava je ultrasonična kada za ispiranje nakita, i čišćenje. Bez nje opet nista nebi bilo.
Pored ove tri mašine, stiglo je mnoštvo sitnog alata kog nikad nije dosta.
Sada mi samo preostaje samo da radim na novim mašinama, i mom nakitu dam sjaj kakav zaslužuje.
Ukoliko ste zainteresovani za ove alate, sve to možete potražiti na: http://www.zujeddeloh.de



Mikro motor-viseći

Motor za poliranje

Ultrasonična kada




Pored ovog divnog alata, dobila sam od moje drugarice Milice Bubanje, njene sjajne lampwork perle, koje ću u skorje vreme ukomponovati u moj nakit. Ono što Milica radi sa lampwork-om je neopisivo. Nisam verovala da neko toliko može voleti taj poseban zanat, ali Milica je posle srebrne gline pronašla sebe zaista. Pogledajte i sami:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150180876427858.311993.721452857&type=1
Milica u radnom zanosu - www.mimanera.eu





Naravno postoji tu još jedna zanimljiva priča. Naime, Majda Jager Schlosser, keramičarka iz Celja, koja već o drugi put dolazi na moje radionice, donela je na poklon meni predivne perle od keramike, urađene čuveneom tehnikom pečenja "raku". Raku je stara japanska tehnika pečenja, koja datira još iz 16. veka. Hvala Majda!



Нема коментара:

Постави коментар

Komentar