Странице

REZULTATI NAGRADNE IGRE

Kao prvo, zahvaljujem se svima koji su se prijavili i učestvovali u ovoj NAGRADNOJ IGRI.
Obzirom da se dosta ljudi prijavilo, moram napomenuti da ima i onih koji nisu sve uslove ispunili, za razliku od većine, zato njihove prijave nisu razmatrane.
U ovom takmičenju presudle su interesantne prijave, ali hvala svima i možda drugom prilikom pobedite baš Vi!
Evo i rezultata:


1 MESTO  - Jednodnevna radionica oblikovanja nakita od bakra osvojila je Aleksadra Vukadinović "NAKIT SUNDAY"
Evo i njene prijave: 
"Draga MARO,
prvo zelim da  vam kazem da sam odusevljena vasim radom i umecem. Svaki komad nakita koji vidim na vasoj stranici me ostavi bez daha pa bas zbog toga zelim da se prijavim za nagradnu igru koju ste organizovali. Naravno da ste vec iz predhodnih recenica shvatili da se prijavljujem za nagradu besplatna radionica u nadi da cu bas ja biti ta srecnica koja ce je dobiti. Izradom nakita se bavim od decembra meseca pa bi mi vasa radionica dobro dosla za sve nedoumice koje imam (a imam ih puno :) )."




2 MESTO - Prsten iz nove kolekcije za prolece-leto 2012 "Vintage moments" osvojila Aleksandra Ćirić
Evo i njene prijave: 
"Šaljem prijavu za prsten iz nove "Vintage moments" kolekcije 2012.
Pre svega sve pohvale za vaš rad koji pratim, obično imam poteškoće sa izborom prstena naspram ostatka nakita koje biram na prvi pogled, prsten iz vaše kolekcije je komad nakita kojim bih obogatila svoju kolekciju na prvi pogled."


3 MESTO - .925 srebrne rustične minđuše osvojila Ivana Šolar
Evo i njene prijave:
"Želela bih da dobijem minđuše. Obožavam ih i nema šanse da izađem iz kuće bez njih :) ove mi se posebno sviđaju jer me podsećaju na zrake sunca koji se prelamaju preko neke velike vodene površine, okeana na primer. Obožavam Sunce a obožavam i vodu. Dva izvora života. U prošlom mejlu sam zaboravila da napišem čime se bavim :) uzbuđenje... Predajem engleski u jednoj osnovnoj školi u Novom Sadu, obožavam rad sa decom. Takođe, pomalo pravim nakit, pohađala sam kurs Milice Bubanje i to je tek u povoju kod mene. Ide letnji raspust pa ću imati vremena!
Srdačan pozdrav i želim vam da nastavite da se bavite izradom predivnog nakita kao i dosada."



JOŠ JEDNOM HVALA SVIMA NA UČEŠĆU I ČESTITKE POBEDNICIMA I PRATITE UBUDUĆE www.bakarninakit.blogspot.com.

MA.RA

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar