Странице

Moja inspiracija


Naravno kao i svi umetnici ja inspiraciju nalazim u svakodnevnom životu i u ljudima koji me okružuju. Naravno moram napomenuti jednu umetnicu iz Amerike koja je u mnogome uticala na moj dizajn nakita i inspiraciju u radu. Videvši neke njene radove, zaslepljeno sam krenula u nov dizajn. Evo nekih njenih komada nakita
...


Pored ove divne umetnice, postoji još jedna muzičarka koja svojom pojavom i glasom očarava i inspiriše me u mom radu. Za nju kažu da je sa druge planete i iz drugog vremena. Loreena Mckennitt, kanadska muzičarka i kompozitor, harfista, pijanista, pisac i još svašta nešto. Njena muzika je inspiracija Kelta i Bliskog istoka. Upravo tako ja i doživljavam svoj nakit. A mala pošalica koja je meni bila najdraža je, da je na jednoj izložbi muž zabranio svojoj dragoj da kupi moju narukvicu zato što ga podseća na egipćane, kaže "Pa ova narukvica kao da je juče iskopana". Samo sam se nasmejala, i naravno gospoća je ubedila supruga da to baš ono što ona želi.
A evo te moje inspiracije,...

1 коментар:

  1. Lepo je imati tako nepresusan izvor inspiracije :) A nakit se vidi da vam je inspirisan,GENIJALAN JE :)

    ОдговориИзбриши

Komentar