Странице

Otkriće - mode i nakita uz Milicu Grkinjić

Dosla je i vreme da vam pričam o još jednom mom studentu - Milici Grkinjić, inače kolegenice sa FPU u Beogradu, koja je završila odsek savremeno odevanje.
Na poziv ove mlade dame, otišla sam kod nje u Beograd i samo za nju održala radionicu bakarnog nakita NIVO I. Nisam ni slutila na kakvu talentovanu osobu ću naići.
Kod Milice sam provela predivan vikend radeći i družeći se sa njom i njenim macama. Još odmah sam videla da imamo puno zajednićkih tema, jer je čovek iz struke. Pre nego da počnemo sa radionicom, Milica mi je pokazala neke njene početničke radove, koji nisu bili loši i radove koje radi heklajući žicu koji su me u momentu očarali. Često čujem da mi drugi ljudi kažu, "Zašto učiš druge, ukraće ti zanat". Ti ljudi zaista ne znaju kakav je osećaj kada upoznajete zanimljive ljude kao što je Milica. Ta razmena iskustva je jako značajna bila za Milicu, jer uči nešto novo, a mene nadahnjije i još više otvara vidike.
Naravno, kao i svaki pravi umetnik, Milica je znala šta je čeka i odmah je pripremila skice koje su bile odlične do detalja. Imala je odmah viziju šta je zanima. Želela je nekako da na dogradi tu heklanu žicu nekom konstrukcijom. Imala sam odmah dobru smernicu za nju i predožila da prvi par mindjuša budu ta kombinacija. Oduševila me njena strpljivost i kreativnost. Usput sam naravno prelistala i kolekciju knjiga o kostimografiji i modi, i uživo videla neke komade koje je ona radila. ODUŠEVILA ME!
Pored toga uradila je još par odličnih projekta koje vidite na fotografijama, uz pažljivo praćen crtež. Jako sam bila zadovoljna njenim radom i odmah sam u njoj prepoznala karakterističnost, što se kasnije prenelo u njenom rad.
Milica sada radi takve radove, da ostajete bez daha. Ime njenog bloga nastalo je mnogo pre ove radionice i zove se "Starseed Jewellery". Nastavila je u tom duhu samo sa pojačanim radovima i malim izmenama. Izezetno dobar naziv i logo delo je Milice Grkinjić. A na ovim fotografijama vidite i njene radove koji su nastali nakon savladane radionice. Genijalno!






Moram napomenuti da sam od Milice dobila na poklon jednu predinu narukvicu, koju često nosim.

A evo kakva se revolucija spremala, pogledajte i verujem da ostajete bez daha. Detaljnije možete pogledati njenu facebook stranu i njen odličan blog.
http://www.facebook.com/Starseed.Handmade.Jewelry
http://mystarseed.blogspot.com/







Jednom rečju multi talenat. Pogledajte koliko je zapravo ona napredovala.
Naravno, Milica je puno vežbala i radila na tome da bude svoja i originalna, jel to je bio i cilj. E, ...to je ono što ja na samom početku zahtevam: "BUDI ONO ŠTO JESI". To znači da radove koje radiš imaju tvoj lični pečat i budu prepoznatljivi. To je teži put ali je zadovoljstvo ne merljivo.

Hvala ti Milice još jednom! :)
MA.RA

2 коментара:

  1. Auuuuuuuu, jel' ovde rec o meni:))! Pazi, moja slika!? Jaj!!! Toliko si me lepo opisala da sam odusevljena sobom, ha, ha:))! Hvaaaaaaala Maro!

    ОдговориИзбриши
  2. Da Milice moja. Ja sam vec jako dugo pod utiskom koji sam dozivela kod tebe. Iako, ne stizem stalno da pratim sta radis, povremeno bacim pogled i odusevim se tvojim radovima, a jos vise mi je drago da je ostvareno ono o cemu smo pricale. Spoj konstrukcije i heklane zice. BRAVOOOOO!

    ОдговориИзбриши

Komentar