Странице

Radionica za dizajn i izradu nakita - NIVO I (17-18.12.2011.)

Ovog vikenda održana je radionica za dizajn i izradu nakita od bakra - NIVO I, sa Jelenom Krstić. Jelena je inače jako dugo radila poslove koje nemaju veze sa umetnošću, ali njena priroda je sama dovela do mene. Ono što sam čula od Jelene je, da je ona od malih nogu je zaljubljenik u nakit. Kada je bila mala, pravila je nakit od koštica lubenice. Zamislite to strpljenje da sakupljate koštice i onda ih nižete na strunu, pa čekate da se osuše i tek nakon toga prskate u razne boje i nižete. Zvuči komplikovano?.....NE za Jelenu :)
Oduševilo me to, da po ko zna koji put dođe neka zanimljiva osoba, jer na mojim radionicama je zaista tako.
Vreme koje sam provela sa Jelonom učeći je, bilo je je meni dragoceno.
Imala je da savlada 4 projekta po sopstvenom crtežu, i u tome je i uspela. Jedino se malo slabo snalazila sa crtežom ali uz malu moju pomoć i to smo rešili. Pojenta crteža je u tome, pogotovu kada ste početnik, da vam olakša izradu samog nakita. Mislim da je ona zaista pokazala talenat i želju i sada ostaje na njoj da to dalje usavršava.

Jelena hvala ti na ukazanom poverenju!
MA.RA


A evo i delića atmosfere sa radionice:





Нема коментара:

Постави коментар

Komentar