Странице

Nova kolekcija

Ovo je samo deo moje nove kolekcije na kojoj trenutno radim, inspirisane apstraktnim, teksturom i rustikom iz koje su nastale mnogobrojne skice a koje polako počinju da žive. Proces nastanka mojih radova prvo počinje istraživanjem a zatim skiciranjem i tek onda dolazi realizacija. Deo toga možete videti u mojoj rubrici "OD IDEJE DO REALIZACIJE".
To je upravo ono što me razlikuje od ostalih "takozvanih" dizajnera nakita. Nije bitno dali ste nakit radili satima, nedeljama, mesecima, bitna je ideja i jednostavnost, jer jednostavna forma se lakše sagledava i prijemčiva je za oko. Takođe, nije bitno da imate što više kamena, cirkona i da bude što veće ili kako većina kaže "nabudženo", bitno je da bude odmereno i sa stilom a to ćete postići pažljivo biranim likovnim elementima, kontrastom, oblikom, bojom, formom i antiformom, linijom itd. Na moju sreću, sve te stvari su meni jako poznate još iz srednje škole, pa kasnije i fakulteta. Bitna stvar je da naučite osnove "TEORIJE FORME" ukoliko želite ozbiljno da se bavite ovim poslom i da ozbiljno pristupite. Naravno, stalno ulaganje u sebe i učenje novih tehnika je od dragocenog značaja za nas kao umetnike.
A sada, pogledajte moje nove radove!




U najavi je snimanje prvog "editorijala" sa mojom prijateljicom Marijom Marom Bisenić i jedva čekam da ponese ove moje divne modele. Do tada uzivajte samo uz fotografiju!

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar